TEMMUZ - AĞUSTOS FAVORİLERİM



 Hoşgeldiniiiz!

 Geçen ay bir favoriler yazısı yazmadım, çünkü Haziran ayında kullandığım ürünleri kullanmaya devam ettim. Yeni aldığım ürünleride biraz daha deneyip öyle sizlere aktarmak istedim. Birkaç farklı kategoride olan bu ürünler umarım sizinde işinize yarar.

         

İlk olarak kıyafet ve ayakkabı kategorisinden birer ürün var elimde, size bunları anlatarak başlayayım. İnstagramda devamlı olarak takip ettiğim tasarımcılar var bunlar arasında en beğendiklerimden olan Raisa&Vanessa kardeşler! Tasarladıkları birçok kıyafete ve aksesuara aşık oluyorum. Zaten tasarımları dünyaca takip ediliyor ve beğeniliyor. Bende Trendyol için özel yaptıkları tasarım kıyafet ve ayakkabılara göz atarken siyah kadife bilekten bağlamalı, gold detaylı bir ayakkabıya vuruldum. Hemen sipariş verdim. Çok rahat ve birçok elbisenin altına uyum sağlayabileceğini düşünüyorum. Arkadaşlarım markasını çok merak edip sorduğu için sizinle de paylaşmak istedim ve şuan bayram indirimi varmış(!) bir göz atın derim. Bir diğeri ise bu aralar sürekli ve severek alışveriş yaptığım Zara markasına ait olan Jogger pantolon. Dökümlü ve bağcıklı bel detayıyla birçok kombinime uyum sağlıyor. Online sitesinden veya direk mağazalarından ulaşabilirsiniz. Pantolonun üstte duruşu aşağıdaki fotoğraftadır.



Bir diğer yaz boyu kafamdan asla çıkarmadığım Nomadic Republic'in ''Chick'' yazılı ve hayvan figürlü şapkası! İstanbul'da yaşayanlar İstinyepark'tan edinebilir veya online siteden sipariş verebilirsiniz.



Hızlıca kişisel bakım ürünlerine giriş yapalım. Koltukaltı terlemelerini normale göre biraz daha azaltan ve kokuyu engelleyen ''Deotak'' Watsonslardan ulaşabilirsiniz. Ben kremi koltukaltıma sürdükten sonra pudralı bir deodarant sıkıyorum, böylece çok daha uzun süre sabitleniyor. Diğeri ise en önem verdiğim şey: Nemlendirici! Garnier'ın Aqua Bomb su bazlı nemlendiriciyi instagram sayfamda da anlatmıştım, çok memnun kaldım. Birçok marketten, Gratis veya Watsons'tan edinebilirsiniz.



En sevdiğim kategori: Kozmetik! Önereceğim iki ürünü alan herkesin gerçekten bayılacağına inanıyorum. Biri Maybelline'in yeni çıkan Master Bronze isimli aydınlatıcı&kontür&allık ürünü. Bir bölmesinde aydınlatıcı, birinde allık, diğer iki bölmesinde kontür ürünü var. Hepsinin içerisinde doğal duran ışıltılar var ve şuanda Gratis-Watsons'larda bayram indirimi var, kaçırmayın derim! Diğer ürün Catrice Liquid Camouflage kapatıcısını Eveshop'tan sipariş etmiştim. Uygun fiyatlı, hemen sabitlenen ve çok iyi gözaltlarınızı kapatan bir ürün. Bir tüp bitirdim, ikinci tüpü kullanıyorum.Herkese tavsiyemdir!



Oje tavsiyesini atlayacak değildim. Pastel'in ojeleri hem çok uygun fiyatlı hemde kalıcılığını beğeniyorum. Bu ay en çok mürdüm-bordo rengi 66 numarayı çok kullandım. Her tene uyum sağlayan bir renk!



Benim bu ay favorilerim bu şekildeydi. Okuyup, zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim! Umarım faydalanacağınız ürünler olur.











Yorumlar

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?