İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?

 Sayfama hoşgeldiniz! Öncelikle uzun süredir istediğim bir şeydi bir blog sahibi olmak. Lise son sınıfta en yakın arkadaşlarım ile bir youtube kanalı açma fikrimiz vardı. Fakat derslerden ve yoğunluğumuzdan dolayı açamadık ve unutuldu gitti. Ben de buna gerçekten vakit ayırabilir miyim, neler yazarım, kimler okur ve destek olur bilemediğim için sürekli erteledim bu isteğimi...

 Sonra tekrardan arkadaşlarıma ve aileme bu fikrimi söylediğimde beni çok desteklediler bende sonunda bu cesareti kendimde buldum.Ve bugüne kısmet oldu; şimdi ise kendimi, hayatımı, yaptığım alışverişleri, gezdiğim gördüğüm yerleri ve daha birçoğunu sizlerle paylaşmak için küçük bir adım attım... 

 Kısaca giriş yaptıktan sonra kendimden bahsedeyim benim hakkımda fikirleriniz olsun. 27.03.1998 tarihinde Bursa'da doğdum. Ama daha birkaç aylıkken babamın iş teklifi alması üzerine annem ben ve kardeşim İstanbul Maslak'a taşındık.İlkokulu Yeniköy'de okudum, devamını Erol Altaca Okulları'nda okudum. Lise 2.sınıfı bitirdikten sonra tekrardan ailemle birlikte Bursa'ya dönüş yaptık. Liseyi Karacabey Anadolu Lisesinde tamamladım ve şuanda Uludağ Üniversitesi'nde İktisat 1.sınıf öğrencisiyim.


 Hayata her zaman her koşulda pozitif bakabilmeyi öğrendim. Eğlenebilmeyi, iyimser yaklaşmayı ve hayatta gülümseyi bilmek gerekiyor diye düşünüyorum... Bunlar dışında a
ile kavramı hayatta en önemsediğim şeydir, koşulsuz sevgi! Heralde arkamda koşulsuz bir güç hissetmesem bunların hiçbirini yazamazdım. 


 Velhasıl çağımızın yeni mesleklerinden biri haline gelen Blogger'lık benim için şimdi başlıyor. Güzel ve umutlu okumalar dilerim , benimle birlikte yeni yazıları takipte kalın lütfen💜

''İnsan;
 Denizin olmadığı yerde,
 Umut adına,
 Martı olmalı.''
                  Nazım Hikmet

Yorumlar

  1. Muhteşem bir karar vermişsin çok konusamasak da her zaman senin yanındayim ❤ - Ceyda Kayasöken

    YanıtlaSil
  2. En iyi blogger tabiki benim ev arkadaşım:)Her zaman yanındayım ve senin destekçinim bu işi de en iyi şekilde yapacağından eminim Peroşum. Yeni yazılarını heyecanla bekliyoruz... Şans seninle olsun kuzumm����
    Senanur Kartal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya en sevdiğim canım benimmm en iyi ev arkadaşı!!! Seni çok seviyorum çok teşekkür ederim💜💜

      Sil
  3. EN YENI TRENDLER BURDA🔝🔝🔝🙈😍👌
    Sen bu işi çok güzek yapıcaksın sarı civcivim🐣 buna adım kadar eminim👌senin tavsiyelerine gözüm kapalı güveniyorum her zamandan güvenmeye devam👉 ve her zaman yanındayım👭ben bile heycan yaptım 😂 senin adına çok mutlu oldum kuzum hayırlısı olsun perom❤o zaman sloganımız "EN YENİ TRENDLERE OLSUN."🔝✅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA HAYATIMA İYİKİ GİRMİŞSİN BİTTERİM BENİM!! Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum💓💓💓💓

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN