10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)


 Hoşgeldiniiiiz!

Uzun süredir vize haftam nedeniyle yazı paylaşamamıştım. Bu sırada tabiki birçok yazacak fikir edindim. Bunlardan biri İnstagram anketlerimde de istediğiniz favori ojelerimdi.



Kış denilince akla genelde french, siyah, bordo, koyu kırmızı ve mor/lacivertler gelir. Ama bu renkte ojeler her markada milyonlarca tonu olan renkler. Herkesin kişisel zevki farklı olduğu için o renkleri sizin hayal gücünüze bıraktım.

Daha çok metalik ve nude tonları kışın tercih eden, yazınsa rengarenk ojeler süren biriyim. O yüzden önerilerim bu tarzda olacak. Aralarda farklı tonlarda renklerde olacak tabii ki.


Her ten rengine ve her kombininize uyum sağlayacak bir Rose gold rengi. Pastel'in ojelerinin kalıcılığına ve sürüm kolaylılığına bayıldığım için buna şans vermenizi isterim. (Pastel 225)


İçerisinde minik ışıltılar olan mükemmel Suet karamel rengi! Bayılarak sürüyorum ve her sürdüğümde mutlaka numarası soruluyor. Bütün sürdüğüm ojeler gibi buda 2 kat sürülmüş hali. (Pastel 761)


Eli gerçekten çok temiz ve bakımlı gösteren Rose rengi. Her mevsim herkesin elinde olması gereken bir renk.(Pastel 752)

2017 Summer rengi olsada yazın daha iddialı renkler tercih ettiğimden bunu kışın sürmeyi daha çok seviyorum! Şeker pembesi ojeleri çok sevmediğim için toz pembelere bayılıyorum. Rengini tek katta bile veren bir yapısı var ama ben 2 kat sürdüm. (Pastel 242)


Golden Rose'un Metals serisine bayıldım! Tek katta rengini bu kadar net veren ve kalıcılığı çok iyi olan bu ojelere göz atmalısınız. (110)



Haki yeşilinin her tonuna bayılıyorum! Kışın çok fazla tercih ediyorum. Rengini çok iyi veren bir oje. (Flormar 454)


Hakinin her tonunu seviyorum demiştim. Buda içerisinde grilik barındıran bir yeşil tonu. Geçen kıştan beri sürekli sürdüğüm bir oje. (Pastel 228)


İçerisinde grilik barından bir Kahve tonu! Hem rujlarda hem ojelerimde çok fazla tercih ettiğim bir renk. Herkesin çok seveceğini düşünüyorum.(Pastel 75)


Nude severleri toplayalım! Şeftali alt tonlu bir nude pembe :) Elde duruşu o kadar kibar ve güzel ki. Sür çık rengi olduğunu düşünüyorum. Wet'n Wild'ın ojelerini gerçekten çok seviyorum, tek sorun ince bir fırçalarının olması. Onun dışında çok memnunum.(E479D)



Bu tarz parıltılı ojeleri ister tek başına birkaç ton ister başka bir renk ojenin üstüne tek başına kullanabilirsiniz. En üstteki fotoğrafta şeftali alt tonlu pembe bir ojenin üstüne gümüş simliden sürdüm. Alttaki fotoğraflarda tek başına 2 kat pembe simliyi sürdüm. Her iki görüntüyüde çok seviyorum.(Wet'n Wild E480C)

Benim kışın kullandığım ojeler bu şekildeydi. Umarım sizlerinde beğendiğiniz tonlar olur. Diğer bahsettiğim klasik tonlarda ojeleri storylerimde sizinle paylaşır, öneririm. Zaman ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)



Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?