MASKARA YORUMLARIM!


 Hoşgeldiniiizz!
Bugün sizler için kullandığım ve şuan elimde olan maskaralarımı yorumlayacağım. Maskara seçimi makyajda çok önemli bir yere sahiptir. Her kirpik şekli için beklentiler farklı olur. Umarım elimdeki maskaralardan sizde kendiniz için uygun olanı bulur ve beğenirsiniz :)



Yukarıda gördüğünüz 1 numara: Essence'in kıl uçlu maskara bazıdır. Merve Özkaynak'ın önerisiyle 15 TL gibi bir fiyata almıştım. Beyaz ve dolgunlaştırıcı maskaradır, bunu sürdükten sonra üstüne hemen kendi siyah maskaranızı sürüyorsunuz ve daha dolgun kirpiklere sahip oluyorsunuz. 2 numara ise Rimmel London'ın argan yağlı ScandalEyes maskarası günlük olarak sadece uzatma etkisi olan ama dolgunlaştırma etkisi hiç olmayan ve topaklanma yapmayan kıl uçlu bir maskaradır. 20 TL gibi bir fiyata almıştım.  3 numaralı maskarayı ise Kiko alışverişim adlı yazımda yorumlamıştım.




4 numaralı Push Up Drama maskara plastik uçlu ve gerçekten simsiyah bir maskaradır. Eğer kısa ve seyrek kirpikleriniz varsa çok ama çok dikkatli sürerek kullanabilirsiniz. Tek sorunu çok ıslak bir yapısı olduğu için aldığınızda bir süre açık bekletirseniz daha iyi bir sonuç alabilirsiniz ve 25-30 TL gibi fiyata almıştım. 5 numara ise Lash sensational favori maskaralarımdan biridir. Tek tek ayıran,  uzatan, plastik uçlu ve 2. katta dolgunlaştıran çok iyi bir maskara ve 25 TL gibi bir fiyatı vardı. 6 numaralı maskara ise diğer favorilerimden! Çok ilginç bir plastik ucu var. Kirpikleri tek tek ayırıp çok uzatan bir maskaradır. 30 TL gibi bir fiyatı vardı.



7 numara Max Factor False Lash Epic maskarası plastik ve değişik ucu sayesinde en küçük kirpiklere bile rahatlıkla ulaşabiliyor. Dolgunlaştırma etkisi var ama ikinci katta kirpikleri biraz birleştiriyor. 45 TL gibi bir fiyatı vardı. 8 numarayı zaten önceki yazılarımda bahsetmiştim en sevdiğim maskara olur kendisi ve 45-50 TL gibi bir fiyatı vardı. 9 numara ise Loreal'in Superstar çift taraflı maskarası. Kıl uçlu olup nadir sevdiğim maskaralardan biridir. Gerçekten kirpikleri uzatıp çok fazla dolgunluk sağlar. Ama birkaç kullanımdan sonra çok az kirpik uçlarında topaklanma yapabilir. 30-40 TL arası bir fiyatı vardı.


Bu 3'lü biraz daha yüksek fiyatlı olanlar.10 numara Dior'un Iconic maskarası akma, bulaşma yapmıyor ve siyahlığı yoğun veriyor. Kıl uçlu ama ben çok fazla beğenmedim sadece uzatma etkisi var. 11 numara YSL'in fakat ismi gibi Shocking etkisi vermiyor sadece tek tek ayırıyor ve kıl uçlu bir yapısı var.İkiside 120 TL civarıydı. Fakat 12 numara Chanel 137 TL ve fiyatını aralarında tek hak eden! Resmen HARİKA. Keşke bu kadar pahalı olmasan :( Her kirpik şeklinin isteğini karşılayabilecek tek maskara.


13 numara Maybelline'in The Colossal Go Extreme maskara sadece dolgunluk veriyor başka bir olayı yok maalesef. 14 numara Maybelline The Falsies Volume Express kirpikleri gerçekten çok iyi kıvırıyor ve dolgunluk veriyor. İkiside 25 TL gibi bir fiyattı. 15 numara Max Factor Star Wars maskarası tek tek ayırıp biraz uzatıyor günlük kullanım için uygun olabilir. 30-40 TL arası bir fiyata almıştım. 16 numara Revlon ise çok fazla dolgun gösteriyor kirpikleri fakat uzatmıyor. İndirimde 20 TL'ye almıştım.


                                                          



Uçlarını daha rahat görebilmeniz için tek tek böyle de göstermek istedim. Kısaca özetlersek benim tekrar alacaklarım: 5, 6, 8, 9, 12, 14'tür.
Umarım sizin için yararlı bi yazı olmuştur; kirpiklerinizi ve isteklerinizi iyi bilirseniz eğer çok etkileyici bakışlara sahip olabilirsiniz. Bütün bu ürünleri Gratis, Watsons, Sephora ve Boynerler de bulabilirsiniz.

Zaman ayırıp okuduğunuz çok teşekkür ederim :)








Yorumlar

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?