HAZİRAN FAVORİLERİM


 Hoşgeldiniiiiizzz!
 Bu ay sizler için elimin sürekli gittiği ve memnun kaldığım ürünleri anlatacağım. Farklı farklı kategorilerde olan bu ürünleri elimden geldiğince her ay sonuna doğru toparlayıp sizlere aktarmaya çalışacağım.

 Twist'ten aldığım kalın topuk ve bilekten bağlamalı 3 bant ayakkabıyı bu ay severek giydim. Bu yıl çok moda olan kalın topuk modasına bende uydum ve bütün yaz rahatlıkla her kombinime uydurabileceğimi düşünüyorum. Twist'te tükenmiş olabilir indirimden almıştım ama daha birçok markanın bu tarz ayakkabısı mevcut sizlerde edinebilirsiniz. (130-150 TL)
 
Geçen yıl aldığım ve ara ara tekrar döndüğüm Diesel Loverdose by Red Kiss parfümüne bu ay tekrardan döndüm ve mükemmel tatlı, ağır bir kokusu var. Kalıcılığına diyecek sözüm asla yok! Herkese gözüm kapalı tavsiye edebilirim. Boynerlerden Sephoralardan veya internetten birçok yerden edinebilirsiniz. (75 ml 330 TL)

 Bu ay sürekli taktığım ojem! Sürekli silip silip bu haki yeşilini sürdüm. Her yerde bulabilirsiniz mükemmel bir rengi var. (4 TL)

 Likit mat rujlarım adlı yazımda da bahsettiğim Pastel Daylong serisini ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz. 29 numarası mükemmel bir pembe-lila rengi. Bu ay sürekli bunu kullandım, bayılıyorum. Şuanda bayram indirimi var her yerde hemen edinmelisiniz her ten rengine yakışıyor. (İndirimde 18, normalde 25 TL)

Az kapatıcılık, parlaklık ve canlılık versin istiyorsanız; benim bu ay sürekli kullandığım Maybelline Affinitone fondöteni denemelisiniz. Ben bayılıyorum ve gerçekten az kapatıcı olsun, suratınızda ağırlık olmasın istiyorsanız almalısınız. (İndirimde 19, normalde 30 TL)


Bakım ürünlerini tek bir fotoğrafta birleştirmek istedim. Ellerim ve cildim çok kuru olduğu için sürekli nemlendirme ihtiyacı duyuyorum bu yüzden The Body Shop'ta indirimden aldığım Shea kokulu mini el kremi(10 TL), Makyajımı temizlemek için Garnier'ın çift fazlı Micellar suyunu kullanıyorum mutlaka almalısınız çok zorlu rimelleri bile rahatlıkla temizliyor eminim bayılacaksınız(İndirimde 16, normalde 25 TL), Makyajımı temizledikten sonra veya bir maske yaptıktan sonra mutlaka cildimi tonikliyorum hem cildim vitamin alıyor ve daha iyi arınıyor; hemde yaptığım maskeyi yüzüme hapsediyor(İndirimde 11 TL) , En başta bahsettiğim gibi cildim çok kuru bu yüzden ellerime Epicure'un peelingini yapıyorum; hem nemlendirip kirden arınması için hem de manikür yapacağım zaman bunu ellerime sürüp öyle yapıyorum mükemmel bir sonuç veriyor. Benim elimde çilekli ve okyanus kokulusu var, daha farklı seçenekleride var internetten sipariş verebilirsiniz(16-18 TL)

Bu ay arkadaşlarım kullandığı için dışarıda veya içeride oturduğumuz zamanlarda sürekli saçlarıma sigara kokusu siniyordu. Bende bundan çok rahatsız olduğum için kuaförümden aldığım Redist'in saç parfümünü saçlarıma sıktığım an mükemmel bir koku saçlarımda kaldı, buna bayıldım tavsiye ederim(10 TL). Dışarıda sürekli ıslak mendil ihtiyacımız olabiliyor, çantaya atmalık minik ve görüntüsünü beğendiğim Watsons'tan paket paket aldığım mini mendilleri tavsiye ederim(Paketi 5 TL)

Khaled Hosseini 3 kitaba sahip Afganistan doğumlu bir yazar. Afganistanın bütün gerçekliklerini, mükemmel hikayelerle birleştirip bize aktaran biridir. Uçurtma Avcısı, Bin Muhteşem Güneş, Ve Dağlar Yankılandı üç kitabının isimleridir. Üçünüde okudum ve hepsi birbirinden harika. Bu kitabı geçen sene bana bir arkadaşım hediye etmişti ve bu ay okuyabildim. Hepinize tavsiye ederim, sürükleyici bir kitap. 


Benim bu ay favorilerim bu şekildeydi, umarım sizinde beğeneceğiniz ürünler olmuştur. Zaman ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?