SAÇ AKSESUARLARI!

Hoşgeldiniiiiiz! Bugün sürekli hepimizin yaz kış kullandığı şapkalar, saç tokaları, fularlar ve diğer birçok aksesuarı sizler için derledim. Sizlere de fikir olabilecek farklı tarzlar olacağını düşünüyorum.Umarım keyif alırsınız okurken...

 Malum yaz geldi yanımızdan güneş gözlüklerimizi ve şapkalarımızı ayıramıyoruz... Birçok farklı stilde şapkalar mağazalarda bulunuyor, rahatlıkla ulaşabiliyoruz. Kovboy, fötr, disket, kevgir, bretton ve daha bir sürü modeli zevklerinize ve stilinize göre tercih edebilirsiniz. 




Son birkaç yıldır birçok ünlüde de görmeye alıştığımız Goorin Bros 'un hayvan figürü baskılı şapkaları ise çok popüler oldu! Gerçekten çok basic bir görünümü bile eğlenceli hale getiriyorlar.


Bir diğer vazgeçemediğimiz saç aksesuarları ise fularlarla saçları toplama, saç ipleri ve saç tokaları... Bu yaz bol bol geometrik desenleri tokalarda, takılarımızda göreceğiz. O kadar bohem ve modern bir hava yaratıyorlar ki.. Yazın bu karışıklığı ve yoğunluğu tüm vücudumuzda görmeyi çok seviyorum.






Tabiki hep günlük kullanım stillerinden bahsedecek halimiz yok. Yaz demek düğün demek! Birçok davet ve düğünlerde de saç aksesuarları giydiğimiz kıyafeti daha farklı bir görüntüye taşıyor. Ben yazın saçların o doğal görüntüsünü fazla bozmadan aralara canlı çiçekler, zarif tokalar kullanılmasına bayılıyorum. Tercih ederken saç renginiz ve diğer aksesuarlarınıza uyumlu olmasını göz ardı etmeyin! 





Zaman ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?