LİKİT MAT RUJLARIM! İYİ VE KÖTÜ YORUMLARIM!

 Hoşşşgeldinizzzz!
 Bu seferki yazım son iki yıldır çok moda olan ve benimde vazgeçilmezim olan likit mat rujlar ile ilgili olacak. Öncelikli olarak söylemeliyim ki likit mat rujlar ne kadar kaliteli olursa olsun dudaklara zarar verdikleri bir gerçek.. Makyajımı sildikten hemen sonra dudaklarımın rahatladığını sonuna kadar hissediyorum. Ama biz kadınlar güzellik için her şeyi yaparız! Zahmetsiz güzellik olmaz😊😏 Şimdiden keyifli okumalar..
 


Flormar'ın bu serisi gerçekten çok güzel kadifemsi bir his veriyor sürümü ve tazelemesi çok kolay. Flormar'ın kendi mağazasından tanesini 20 TL gibi bir fiyatla almıştım. 02 numara nude dudak renginden biraz açık, 04 tam bir yaz pembesi, 05 tam kararında günlükte sürülebilecek bir kızıl tonu. Ama bir şeyler yiyip içtiğinizde dudak içleriniz hemen çıkıyor. Kalıcılığı attırılabilir.

 Vee The Balm, bu seri gerçekten nane gibi kokuyor ve sürdüğünüz an ferahlatıyor. Kalıcıkları çok çok iyi. Sadece sürmeden önce dudakları nemlendirmek ve ölü derilerden arındırmak gerekiyor. Gratis'ten tanesini 40-45 TL gibi bir fiyata almıştım. Sincere dudak rengi bir pembe, adoring koyu bir bordo, charming daha açık tonda bir bordo, honest mükemmel bir turuncu, commited daha doğal bir nude.
 Golden Rose bu işi yapmış. 11 numara turuncu renginde içinde çok hafif ışıltılar var; 16 numara ise açık bir kahverengi. Yanlış hatırlamıyorsam Watsons'tan 25 TL gibi bir fiyata almıştım. Sürümleri çok çok kolay.

 Pastel sanırım aralarında en çok kullandığım marka. Tanesini 25 TL gibi bir fiyata almıştım. 29 numara çok güzel bir lilamsı pembe, 09 mükemmel bir kırmızı (mac-ruby woo'ya çook benziyor), 19 koyu bir bordo, 31 açık bir nude, 15 devamlı kullandığım kahverengi, 20 ise günlük bütün makyajlara uyumlu gül kurusu rengi. Kalıcılıkları çook çok iyi.
 Nyx ve Sleek ikisinide 30 TL gibi bir fiyata almıştım. Nyx Lingerie ve Sleek Matte Me ikisininde tek sorunu çok fazla dudakları kurutmaları. Gün içerisinde tazeleme yapamadığım için ikisinide silip tekrar sürüyorum :(
 Essence'i sadece denemek amaçlı çok uzun süre önce Gratis'ten almıştım 10-15 TL gibi bir fiyata kalıcılığı berbat. Colourpop ruju internetten 40 TL gibi bir fiyata sipariş etmiştim. Özel bir gün sebebiyle öğlen 12 civarında dudağıma sürmüştüm ve gece 11 gibi evde olmuştum, aralarda yemekte yemiştim ama dudağımdan oynamadı bile! Tek kelimeyle mükemmelsin!


Bütün likit mat rujlarımı sırasıyla yorumladım. Sizinde aklınızda soru işareti kaldıysa ve merak ettiğiniz şeyler varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirseniz, çok sevinirim😍

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?