KİKO ALIŞVERİŞİM! GÜNLÜK MASKARA ÖNERİM?

 Hoşgeldiniiiizz! Bugün hemen konuya giriyorum uzatmadan. Geçen gün Kiko'dan 2 uygun fiyatlı ürün satın aldım. Biri Görkem Karman'ın da önerisiyle baktığım bir seri ; New unlimited stylo 12 numaralı ruj diğeri ise tek tek kirpikleri ayırıp uzatmayı vaad eden rimeli.

 Rujdan başlıyorum hemen; ruja tek kelimeyle bayıldım! 😍 Tam aşık olmalık ve iddialı bir lilaya çalan eflatun rengi. Orchid Violet diye geçiyor. Normal saten bitişli bir ruj sürer gibi sürüyorsunuz sonra hemen matlaşıyor ve dudağınızda hiçbir şekilde hissetmiyorsunuz. Bulaşma, akma, yapış yapış hissi bunların hiçbiri olmuyor. Yedim , içtim ve hiçbir şekilde dudağımdan oynamadı bile. Daha birçok renk skalası mevcuttu. Kesinlikle bakmanızı öneririm ; hem uygun fiyatlı hemde kaliteli olsun diyorsanız Kiko'ya koşun!

 Kiko'nun Luxurious Lashes Extra volume brush maskarasına geliyorum hemen; rimeli özellikle gidip bakın ve alın diye önermem açıkçası. Günlük kullanımda ihtiyacınıza yönelikse eğer ; sadece tek tek ayırsın biraz daha siyahlık versin diyorsanız sizin için uygundur. Ama dolgunlaştırma ve uzatma etkisi çok fazla yok :( Onun yerine size günlük çok ama çok memnun olduğum Loreal Paris'ten million lashes feline maskarayı önerebilirim! Tek tek ayırsın, uzatsın ve keskin bakışlar oluştursun diyorsanız tam aradığınız maskara. Kıvrık ucu sebebiyle kirpiklerinizi tüm gün boyunca kıvırıyor ve asla düşürmüyor. Benim kirpiklerim kısa ve sarı o yüzden tüm ihtiyaçlarımı günlük olarak bu maskara karşılıyor.





Vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim, aklınıza takılan bir şeyler olursa aşağıya yorum bırakabilirsiniz! :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?