LEOPAR MODASI

Hoşgeldiniiiz !
Bu haftada yaptığım anketlerin sonucunda kazanan ''Leopar Modası'' başlığı altında birçok önerim sizlerle olacak. Sezon sezon yükselen ama hep var olan , benim bayıldığım fazlasıyla feminist bir desendir. İnsanı vezirde eder rezilde eder. Leoparın bence desenini seçmek ve kombinlemek çok önemli.


Kombinlerimizde palto, ceket, gömlek, şal, fular, çanta, ayakkabı, şapka... Nasıl ve ne şekilde giymek istersek tercih bizim. Ben leoparı her parçada sevdiğimden ve basit bir kıyafeti bile çok cool bir hale getirmesinden dolayı iddialı buluyorum.







Leoparı seven kadınlarımız kadar nefret edenler de var. Ama her sezon mutlaka dönemsel olarak yükselişe geçen leopara herkes ufak ufak kendini alıştırabilir. Ufak detaylarla sevmeye çalışabilirsiniz. Gözlük, şal ve çanta detaylarınızda minik minik detaylara yer verebilirsiniz.







Leopar zaten iddialı bir desen ama bu desen bana yetmiyor daha da hareketli ve dikkat çekici olmak istiyorum derseniz, renkleri patlatabilirsiniz.





Şimdi gelelim bu outfitler haricinde şuan sezon ürünlerinden önerilerime! Birçok markada birçok farklı model ve tasarımlar mevcut. Ben daha basic bir görünüm için daha günlük parçalar seçtim.





Alışverişlerinizde önerilerim umarım yardımcı olur ve işinizi kolaylaştırır. Zaman ayırıp okuduğunuz için çok teşekkürler :)





Yorumlar

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?