2019 YAZ STİL ÖNERİLERİ

 Herkese merhaba! 

 Yazın ortalarında olsakta herkes tatil planlarına devam ediyor. Bu yaz benim için fazlasıyla akademik olarak yoğun ve dolu geçtiği için tatili biraz ertelemek durumunda kaldım. Tabiki bu sürede trendleri araştırıp sizler için dolabınıza doğru yatırımları yapmanızı sağlayacak ufak bilgilendirmeler yapacağım.

 Daha önceden yaz modası ve plaj modasıyla ilgili yazdığım yazıları okuyabilirsiniz artı olarak ekleyeceğim şeyler de olacak tabiki. 

 Bu sezon bence en çok dikkat çeken parçalar net olarak aksesuarlar: Hasır&Bambu çantalar, şeffaf bantlı sandalet ve terlikler. Her sezon göz alıcı ve dikkat çekici birkaç trend parça oluyor. Geçen yaz Birkenstock terlikler aşırı trend iken şuan Nomadic Republic sandalet ve Havaianas terlikler hep var olmasına rağmen çıkıştalar. Bir diğer çıkış yapan parça ise küt burunlar.. Hiç beğenmesemde küt modelleri, Bottega Veneta özgün ve farklı tasarımıyla deride ne kadar ustalaştığını kanıtlıyor ve karşı koyamadım.



Hasır modası çoook uzun bir süre geçmeyecek artık dolabınızda evladiyelik alınması zorunlu parçalardır.
Bir diğer ilginç bilgi ise; son zamanlarda çoğu yabancı blogger da gördüğüm üzere çok farklı tarzlarda kombinleri Havaianas terliklerle eşleştirme. Farklı bir trend daha devam ediyor.


Tam yukarıdaki şeffaf bantlı topuklu sandalete vurulmuş bulunuyorum. Çok benzeri Zara'da tükenmiş olmasına rağmen stokları yenilenecektir. Beğenenlere duyurulur.



Uzun tiril tiril çiçekli elbiseler, rahat keten kumaştan büstiyer ve midi&maxi boy etekler bu sezon her yerde gördük; görmeye devam edeceğiz. Hem rahat hem şık görünen bu kurtarıcı kombinlere bayılıyorum desem?


Minimal ama dikkat çekici çantalar daha trend bu yaz. Biliyorsunuz Jacquemus markası minik çanta tasarımında devir atlattı, şuan her marka daha küçük modellere yoğunlaştı. Şeffaf sandaletlerden sonra çantalarda bu sene patladı. Geçen sene öngörüp dolabıma şeffaf çanta eklemiştim, mantıklı yatırım olmuş demekki...



Ugly sneakers modası 1-2 senedir hüküm sürdüğü gibi bu yazda herkesin ayağında her markada göreceğiz. İster şık ister spor kıyafetlerinizi rahatlıkla kombinleyebilirsiniz. Ama benim bu yaz en çok beğendiğim parça; ince ipli bağlamalı topuklu sandaletler! O kadar zarif ve kibar duruyor ki! Çok uzun süre daha trendlerde olması dileğiyle.

Her zaman uğraşsız, daha feminen duran ama bir o kadar da rahatıma uygun parçaları seçmeye özen gösteriyorum. 

Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar

KARDASHIAN AİLESİ NASIL BU KADAR ZENGİN VE ÜNLÜ OLDU?

10 FAVORİ OJEM (SONBAHAR-KIŞ)

BURSA'DA GİDİLECEK 10 MEKAN

İLK BLOG YAZIM! NASIL KARAR VERDİM?